תיעוד: מעמד מרומם בבית ראב"ד "העדה החרדית" שליט"א

    אבי יעקב No Comments on תיעוד: מעמד מרומם בבית ראב"ד "העדה החרדית" שליט"א

    אלפים השתתפו במעמד הקבלת פני רבו אצל ראב"ד בד"צ העדה החרדית זקן פוסקי הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א |האירוע נערך בחצר ביתו שבהר נוף בהשתתפות רבנים ואדמורי"ם ובראשות חברי הבד"צ | גלריה

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים השתתפו בליל שישי במעמד הקבלת פני רבו אצל זקן הפוסקים הגר"מ שטרנבוך שליט"א בחצר ביתו בהר נוף, במעמד שנערך באופן ספונטני לאחר התראה והודעה של מספר שעות מראש לפני האירוע.

    המעמד נערך בהשתתפות רבנים ראשי ישיבות ודיינים, בראשות חברי בד"צ העדה החרדית, הגאון רבי נתן הכהן קופשיץ מרא דאתרא בית שמש, הגאון רבי מתתיהו דייטש שליט"א מרא דאתרא רמת שלמה, והאדמו"ר מדושינסקיא ועוד.

    את דבר הבד"צ מסר הגאון הגדול רבי יהודה פישר שליט"א שהרחיב על כך שפוסק הדור הגר"מ שטרנבוך הוא "גדול הדור" והחובה להקביל פני רבו ברגל מוסבת בכל דור ודור על גדול הדור.

    במרכז המעמד שלח פוסק הדור את הסד"ד מטעם בד"צ העדה החרדית הרה"ג ר' יצחק שלמה בלויא שליט"א להכריז משמו על החובה לפעול לגדור את פרצת חומות השבת, בעקבות התרחבות הפעלת תחבורה ציבורית בשבת לאחרונה.

    אנקדוטה מעניינת נרשמה במהלך ההכרזה, כאשר הספרא דדיינא הכריז על החובה להתחזק אצלינו בשמירת שבת, והראב"ד העיר וביקש ממנו להוסיף כי מלבד הנחיצות הגדולה בחיזוק בשמירת שבת אצלינו, יש להניח דגש מיוחד על חובת המחאה בפרהסיה נגד חילולי השבת.

    יצויין כי מביתו של מרן שליט"א נמסר כי למרות שחל שיפור משמעותי במצב בריאותו של מרן שליט"א, הציבור מתבקש להמשיך להעתיר בתפילה לרפואתו השלימה של מרן משה בן דבורה שליט"א.



    0 תגובות